ROULETTE 21

ROULETTE 21 (INSIDE)
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(DRAGU’s  method)

Varianta neconventionala de impartire a sirului natural de 36 numere : 10 sub-matrici (alternante cu 3 si 4 numere), cu numar aditional No(36). Cu step 3, ordinea secventiala a sub-matricilor devine :  S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8.

{ The non-conventional variant of dividing the natural range of 36 numbers: 10 sub-matrices (alternating with 3 and 4 numbers), with additional number No (36). With step 3, the sequential order of the sub-matrices becomes: S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8.}

{ La variante non conventionnelle de la division de la plage naturelle de 36 nombres : 10 sous-matrices (en alternance avec 3 et 4 nombres), avec le numéro supplémentaire No (36). À l'étape 3, l'ordre séquentiel des sous-matrices devient : S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8.}

         ZERO 
             0              
============
|   1   |   2   |   3   |                 S1  :  1-2-3-4
---------------------      
|   4   |   5   |   6   |                 S4  :  5-6-7
---------------------
|   7   |   8   |   9   |                 S7  :  8-9-10-11
---------------------
|  10  |  11  |  12  |                
============
|  13  |  14  |  15  |               S10  :  12-13-14
---------------------
|  16  |  17  |  18  |                 S3  :  15-16-17-18
---------------------
|  19  |  20  |  21  |                 S6  :  19-20-21
---------------------
|  22  |  23  |  24  |                 S9  :  22-23–24-25
============
|  25  |  26  |  27  |                 S2  :  26-27-28
---------------------
|  28  |  29  |  30  |                 S5  :  29-30-31-32
---------------------
|  31  |  32  |  33  |                 S8  :  33-34-35
---------------------
|  34  |  35  |  36  |              (add.no. :  36)
============

Desfasurare grafica :   { Graphical Progress:} { Progrès graphiques:}

             S1    S2    S3    S4    S5    S6    S7    S8    S9    S10
  1.    o      o      o       o      o      o      -       -      -       - 
  2.    -      o      o       o      o      o      o       -      -       -
  3.    -      -      o       o       o     o      o       o      -       -   
  4.    -      -      -        o      o      o      o      o      o       -
  5.    -      -      -        -       o     o      o       o     o       o
  6.    o      -      -       -       -      o      o       o     o       o
  7.    o      o      -       -       -      -      o       o     o       o
  8.    o      o      o       -      -       -      -       o     o       o
  9.    o      o      o       o      -       -      -       -     o       o
  10.    o      o      o       o      o       -      -       -     -       o


Matrices (21 no.)  :
              M1    :   S1+S2+S3+S4+S5+S6
          1-2-3-4 // 26-27-28 // 15-16-17-18 // 5-6-7 // 29-30-31-32 // 19-20-21
                          {1-2-3-4-5-6-7-15-16-17-18-19-20-21-26-27-28-29-30-31-32}
              M2    :   S2+S3+S4+S5+S6+S7
          26-27-28 // 15-16-17-18 // 5-6-7 // 29-30-31-32 // 19-20-21 // 8-9-10-11
                          {5-6-7-8-9-10-11-15-16-17-18-19-20-21-26-27-28-29-30-31-32}
              M3    :   S3+S4+S5+S6+S7+S8
          15-16-17-18 // 5-6-7 // 29-30-31-32 // 19-20-21 // 8-9-10-11 // 33-34-35
                          {5-6-7-8-9-10-11-15-16-17-18-19-20-21-29-30-31-32-33-34-35}
              M4    :   S4+S5+S6+S7+S8+S9
          5-6-7 // 29-30-31-32 // 19-20-21 // 8-9-10-11 // 33-34-35 // 22-23-24-25
                         {5-6-7-8-9-10-11-19-20-21-22-23-24-25-29-30-31-32-33-34-35}
              M5    :   S5+S6+S7+S8+S9+S10
          29-30-31-32 // 19-20-21 // 8-9-10-11 // 33-34-35 // 22-23-24-25 // 12-13-14
                         {8-9-10-11-12-13-14-19-20-21-22-23-24-25-29-30-31-32-33-34-35}
              M6    :   S6+S7+S8+S9+S10+S1
          19-20-21 // 8-9-10-11 // 33-34-35 // 22-23-24-25 // 12-13-14 // 1-2-3-4
                         {1-2-3-4-8-9-10-11-12-13-14-19-20-21-22-23-24-25-33-34-35}
              M7    :   S7+S8+S9+S10+S1+S2
          8-9-10-11 // 33-34-35 // 22-23-24-25 // 12-13-14 // 1-2-3-4 // 26-27-28
                         {1-2-3-4-8-9-10-11-12-13-14-22-23-24-25-26-27-28-33-34-35}
              M8    :   S8+S9+S10+S1+S2+S3
          33-34-35 // 22-23-24-25 // 12-13-14 // 1-2-3-4 // 26-27-28 // 15-16-17-18
                         {1-2-3-4-12-13-14-15-16-17-18-22-23-24-25-26-27-28-33-34-35}
              M9    :   S9+S10+S1+S2+S3+S4
           22-23-24-25 // 12-13-14 // 1-2-3-4 // 26-27-28 // 15-16-17-18 // 5-6-7
                         {1-2-3-4-5-6-7-12-13-14-15-16-17-18-22-23-24-25-26-27-28}
              M10  :   S10+S1+S2+S3+S4+S5
           12-13-14 // 1-2-3-4 // 26-27-28 // 15-16-17-18 // 5-6-7 // 29-30-31-32
                         {1-2-3-4-5-6-7-12-13-14-15-16-17-18-26-27-28-29-30-31-32}

Representation :

M1                                  M2                                 M3                                  M4
          ZERO                            ZERO                               ZERO                              ZERO
              0                                    0                                     0                                     0
============        ============        ============        =============
|   1 (x) 2   |   3   |        |        |        |        |        |        |         |       |         |        |         |         |
---------------(x)--          ---------------------        ---------------------          -----------------------      
|   4 (x) 5   |   6   |        |        |   5   |   6   |        |        |    5 (x) 6  |         |        |    5   |    6   |
---------------------         --(x)---(x)---(x)--         ---------------------          ---------(x)----(x)--
|   7 (x)      |        |        |   7   |   8   |   9   |        |   7   |    8   |   9  |         |   7   |   8    |    9   |
---------------------         ---------------------         --(x)----(x)---(x)--         --(x)-----------------
|        |        |        |        |  10(x)11  |        |        |  10  |  11   |       |         |  10  |  11   |         |
============        ============        ============         =====(x)======
|        |      (x)15  |        |        |      (x)15  |         |        |       (x)15 |         |        |         |         |
---------------------         ---------------------         ----------------------         ----------------------
|  16  |  17  |  18  |       |  16  |  17  |  18  |        |  16(x)17   |  18 |         |        |         |         |
--(x)---(x)---(x)--         --(x)---(x)----(x)--        ----------------(x)-          --(x)-----------------
|  19  |  20  |  21  |       |  19  |  20  |  21  |        |  19(x)20   |  21 |         |  19  |  20 (x) 21 |
---------------------         ----------------------        ---------------------          ----------------------
|        |        |        |        |        |        |        |        |        |         |       |         |  22  |  23 (x) 24  |
============        ============        ============         =(x)==========
|        |  26(x)27  |        |      (x)26  |  27  |        |        |         |       |         |  25  |         |         |
---------------------         ----------------(x)--        ---------------------          -----------------------
|  28  |  29  |  30  |        |  28  |  29  |  30  |       |        |  29 (x)30 |         |        |  29 (x)30   |
--(x)---(x)----(x)--        --(x)---(x)---------         ------------- --------         ----------------------
|  31  |  32  |        |        |  31  |  32  |        |       |  31  |  32   |  33 |         |  31  |  32 (x)33   |
---------------------         ----------------------        --(x)----(x)---(x)--         --(x)----------------
|        |        |        |         |        |        |        |       |  34  |  35   |       |         |  34  |  35 (x)       |
============        ============        ============         =============

M5                                 M6                                  M7                                  M8
          ZERO                              ZERO                             ZERO                              ZERO
              0                                     0                                    0                                    0
============        ============        ============        =============
|        |        |        |        |   1   |   2 (x) 3   |        |   1   |    2 (x) 3  |         |   1   |    2 (x) 3    |
---------------------         --(x)----------------        --(x)---------------          --(x)-----------------      
|        |        |        |        |   4   |        |        |        |   4   |         |       |         |   4   |         |         |
---------------------          ---------------------       ----------------------         ------ -----------------
|      (x) 8   |   9   |        |        |   8   |   9   |        |      (x)  8   |   9  |         |        |         |         |
---------------(x)--         --(x)----(x)---(x)--        ----------------(x)--         -----------------------
|  10(x)11  |  12  |        |  10  |  11  |  12  |        |  10(x)11   |  12 |        |        |       (x)12   |
============        ============        ============        =============
|  13(x)14  |        |        |  13(x)14  |        |        |  13(x)14   |       |         |  13  |  14   |  15   |
---------------------         ---------------------        ----------------------         --(x)----(x)----(x)--
|        |        |        |        |        |        |        |        |        |         |       |         |  16  |  17   |  18   |
---------------------         ---------------------         ---------------------          -----------------------
|  19  |  20(x)21  |        |  19  |  20  |  21  |        |        |         |       |         |        |         |         |
--(x)---------------         --(x)---(x)---(x)--          --(x)---------------          -----------------------
|  22  |  23(x)24  |        |  22  |  23  |  24  |        |  22  |  23 (x)24 |         |  22  |  23   |  24   |
============        ============         ============        =(x)==(x)==(x)==
|  25  |        |        |        |  25(x)      |        |        |  25  |  26 (x)27 |         |  25  |  26   |  27   |
--(x)----------------        ---------------------         --(x)----------------         -----------------------
|        |  29(x)30  |        |        |        |        |        |  28  |         |       |         |  28(x)        |         |
---------------------         ----------------(x)--        ---------------------          -----------------------
|  31  |  32  |  33  |        |        |        |  33  |       |         |         |  33 |        |         |       (x)33   |
--(x)----(x)---(x)--        ----------------------        ----------------(x)--         ----------------------
|  34  |  35  |        |        |  34(x)35  |        |        |  34(x)35    |       |        |  34(x)35   |         |
============        ============        ============         =============

M9                                              M10
          ZERO                                           ZERO                  
              0                                                 0                            
============                    ============   
|   1 (x) 2   |   3   |                    |   1 (x)  2   |   3   |   
----------------(x)--                    ----------------(x)--         
|   4 (x) 5   |   6   |                    |   4 (x)  5   |   6   |   
---------------------                    ----------------------  
|   7 (x)      |        |                    |   7 (x)       |        |   
---------------------                    ----------------------  
|        |      (x)12  |                    |        |      (x)12   |    
============                    ============   
|  13  |  14  |  15  |                   |  13  |  14  |  15  |   
--(x)---(x)---(x)--                     --(x)----(x)---(x)-- 
|  16  |  17  |  18  |                   |  16  |  17  |  18  |  
----------------------                   ---------------------- 
|        |        |        |                   |         |        |        |  
----------------------                    --------------------- 
|  22  |  23  |  24  |                   |        |        |        |  
=(x)==(x)==(x)=                   ============  
|  25  |  26  |  27  |                   |        |  26  |  27  |   
----------------------                   --(x)---(x)----(x)--  
|  28  |        |        |                   |  28  |  29  |  30  |   
--(x)----------------                    ----------------------  
|        |        |        |                   |  31(x)32   |        |   
----------------------                    --------------------- 
|        |        |        |                   |         |        |        |   
============                   ============    



BET TABLE  (21 no.)
----------------
x= no.in matrices
                            COST                 PROFIT
  1. x=1              21                    36-21=15
  2. x=2              42                    72-63=9
                            (63)
  1. x=5            105                  180-168=12
                           (168)
  1. x=12          252                  432-420=12
                           (420)
  1. x=29          609               1044-1029=15
                         (1029)
  1. x=69        1449               2484-2478=6
                          (2478)
-----------------------------------  CASINO  LIMIT  X=100


HOW TO PLAY ?
1) – MODE 1 – (intreg)  (whole)
- jucati numai jetoane mici (ex. 10 bani, 1 cent, etc). JUCATI RESPONSABIL ! Metodele prezentate sunt ‘’extra-income’’, nu sunt metode de IMBOGATIRE !
- fiecare matrice joaca independent ;
- matricile care pierd, se dubleaza. Se pot juca si conform BET TABLE. Profitul va fi mai mare, dar si riscul va fi la fel ;
- pentru ca softul casinoului are ‘’prostul’’ obicei de a dubla, tripla - ultimul numar (LAST), trebuie jucat si acest numar ;
- se adauga si numarul aditional No(36) ;
- matricile “castigatoare”  (dar active !), se reseteaza pe pos.1 (x=1) ;
- daca SUMA PROFIT >0, toate matricile active se aduc pe pos.1 (x1) si se incepe o noua sesiune (NEW).
 - la un profit care vi se pare rezonabil, folositi metoda SCALPING (taie motzul si fugi !)
- ATENTIE la numarul ZERO !

{-Play only small tokens (e.g. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! The methods presented are ' ' extra-income ' ', there are no methods to enrich!
-Each matrix plays independently;
-the matrices that loses, doubles. They can play according to BET TABLE. The profit will be higher, but the risk will be the same;
-Because the casino software has the ' ' Fool ' ' habit of double, triple-The last number (LAST), the number must be played;
-Add additional number No (36);
-the "winning" matrices (but active!), is reset to pos. 1 (x = 1);
-If the PROFIT amount > 0, all active matrices are brought to Pos. 1 (x1) and start a new session (NEW).
 -At a profit that you find reasonable, use the SCALPING method (cut … and run!)
-ATTENTION to number ZERO!}

{-Jouer uniquement les petits jetons (p. ex. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! Les méthodes présentées sont ' extra-revenu ', il n'y a pas de méthodes à enrichir!
-Chaque matrice joue indépendamment;
-les matrices qui perdent, double. Ils peuvent jouer selon BET TABLE. Le bénéfice sera plus élevé, mais le risque sera le même;
-Parce que le logiciel de casino a l'habitude ' ' Fool ' ' de double, triple-Le dernier numéro (LAST), le nombre doit être joué;
-Ajouter le numéro supplémentaire No (36);
-les matrices "gagnantes" (mais actives!), sont réinitialisées pour pos. 1 (x 1);
-Si le montant de profit 0, toutes les matrices actives sont apportées à Pos. 1 (x1) et commencent une nouvelle session (nouvelle).
 -À un profit que vous trouvez raisonnable, utilisez la méthode SCALPING (couper … et courir!)
-ATTENTION au numéro ZERO!}

RECOMANDARE : la profit de 30-40 x (bet=1), parasiti jocul, asteptati si reveniti cu o noua sesiune de lucru.
{ RECOMMENDATION: At profit of 30-40 x (bet = 1), leave the game, wait and return with a new work session.}
{ RECOMMANDATION: Au profit de 30-40 x (pari 1), quitter le jeu, attendre et revenir avec une nouvelle session de travail.}

EX.(E.G.)
                             |->NEW
SPIN        1.     2.   |         3.
M1          (-)     -             (x1)
M2          (-)     -             (x1)
M3          (-)     -             (x1)
M4          (-)    (-)              -
M5          (-)    (-)              -
M6          (-)    (-)              -
M7           -     (x1)            -
M8           -     (x1)           (-)
M9           -     (x1)           (-)
M10         -      x1            (x1)

  1. LAST=21 E  M1,M2,M3,M4,M5,M6
  2. Play : 1xM7+1xM8+1xM9+1xM10+No(36)=3+LAST(21)=3+ZERO=3
    LAST=24  E  M4,M5,M6,M7,M8,M9 – profit=15 (all active matrices on ‘x1’ – NEW)
  1. Play : 1xM1+1xM2+1xM3+1xM10+No(36)=3+LAST(24)=3+ZERO=3
    LAST=16  E  M1,M2,M3,M8.M9,M10 – profit=66

2) – MODE 2 – (half – martingale)
- se joaca pozitiile notate cu (x)-INSIDE;
- matricile care pierd, se tripleaza (x3,x9,x27,etc);
- se adauga ultimul numar (LAST) si se calculeaza numarul ZERO ;
- no(36) este adaugat implicit ;
- la SUMA PROFIT>0, toate matricile active (care pierd) se reseteaza pe pos.’’x1’’-NEW

{- play the positions denoted with (x)-INSIDE;
- the matrices that lose, triple (x3,x9,x27,etc);
- add the last number (LAST) and calculate the number ZERO;
- No (36) is added by default;
- at the PROFIT amount > 0, all active (losing) matrices is reset to pos. ' ' X1 ' '-NEW}

{- jouer les positions dénotées avec (x)-INSIDE;
- les matrices qui perdent, triplent (x3, x9, x27, etc.);
- ajouter le dernier numéro (LAST) et calculer le nombre ZERO;
- No (36)  est ajouté par défaut;
- au montant de profit> 0, toutes les matrices actives (perdantes) sont réinitialisées à pos. ' X1 ' '-NEW}

EX.(E.G.)
SPIN      1.      2.       3.      4.      5.
M1         -      (x1)    (-)       -      x1
M2         -      (x1)    (-)       -      x1
M3         -      (x1)    (-)      (-)     -
M4        (-)     (-)       -       (x1)    -
M5        (-)     (-)       -       (x1)    -
-----------------------------------------
M6        (-)      -        x1     (x3)    -
M7        (-)      -        x1     (x3)    -
M8        (-)      -       (x1)     (-)     -
M9        (-)      -       (x1)      -      x1
M10       -      (x1)    (-)        -      x1

  1. LAST=24 E  M4,M5,M6,M7,M8,M9
  2. Play : 1xM1+1xM2+1xM3+1xM10+LAST(24)=2+ZERO=2
    LAST=32  E  M1,M2,M3,M4,M5,M10  - profit=20
  1. Play : 1xM6+1xM7+1xM8+1xM9+LAST(32)=1+ZERO=2
    LAST=17  E  M1,M2,M3,M8,M9,M10
  1. Play : 1xM4+1xM5+3xM6+3xM7+LAST(17)=3+ZERO=3
    LAST=31  E  M3,M4,M5,M6,M7,M8  -  profit=47


3) – MODE 3 – half
- se joaca pozitiile notate cu (x)-INSIDE;
- serii de numere. Se incepe cu (1xM1+ZERO=1) si se continua – secvential – cu celelalte matrici. Matricile care pierd, se tripleaza (x3,x9,x27,etc.).
- mod de lucru : cicling.
- no.(36) este adaugat implicit.

{- play the positions denoted with (x)-INSIDE;
- series of numbers. It starts with (1xM1 + ZERO = 1) and continues – sequential – with the other matrices. The matrices that lose, triples (x3, x9, x27, etc.).
- working mode: cicling.
- No. (36) is added by default.}

{- jouer les positions dénotées avec (x)-INSIDE;
- série de nombres. Il commence par (1xM1+ZERO= 1) et se poursuit - séquentiel - avec les autres matrices. Les matrices qui perdent, triplent (x3, x9, x27, etc.).
- mode de travail : cicling.
- No. (36) est ajouté par défaut.}

EX.(E.G.)
SPIN      1.      2.      3.      4.      5.      6.
M1       (x1)
M2         -       x1    (x3)
M3                  -      (x1)
M4                            -      x1    (x1)
M5                                    -        -      x1
-----------------------------------------------
M6                                                      -
M7                                                    

  1. Play : 1xM1+ZERO=1 ; LAST=18  E  M1 – profit=5
  2. Play : 1xM2+ZERO=1 ; LAST=13
  3. Play : 3xM2+1xM3+ZERO=2 ; LAST=32  E  M2,M3 – profit=14
  4. Play : 1xM4+ZERO=1 ; LAST=0 (ZERO !) – profit=37
  5. Repeat spin 4 : LAST=5 E  M4 – profit=42

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