ROULETTE 19
ROULETTE 19 (INSIDE)
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(DRAGU’s method)
O alta divizare a sirului natural de 36 no. , ar fi impartirea in 10 submatrici (altenant 3no-4no), cu numar additional (36) :
{ Another division of the natural grid of 36 No., would be the division in 10 submatrices (altenant 3no-4no), with additional number (36):}
{ Une autre division de la grille naturelle de 36 No., serait la division en 10 sous-matrices (altenant 3no-4no), avec un numéro supplémentaire (36):}
VAR. I
====
ZERO
0
0
============
| 1 | 2 | 3 | S1 : 1-2-3
----------------------
| 4 | 5 | 6 | S2 : 4-5-6-7
----------------------
| 7 | 8 | 9 | S3 : 8-9-10
----------------------
| 10 | 11 | 12 | S4 : 11-12-13-14
============
| 13 | 14 | 15 |
----------------------
| 16 | 17 | 18 | S5 : 15-16-17
----------------------
| 19 | 20 | 21 | S6 : 18-19-20-21
----------------------
| 22 | 23 | 24 | S7 : 22-23–24
============
| 25 | 26 | 27 | S8 : 25-26-27-28
----------------------
| 28 | 29 | 30 | S9 : 29-30-31
----------------------
| 31 | 32 | 33 | S10 : 32-33-34-35
----------------------
| 34 | 35 | 36 | (add.no.) : 36
============
Desfasurare grafica : { Graphical deployment} { Déploiement graphique}
S1 S2 S3 S4 S5 S6 S7 S8 S9 S10
- o o o o o o - - - -
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- o o o - o - o - o -
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- o o o - - o o - - o
- - - - o o - o o o o
- - - - o - o o o o o
- - - - - o o o o o o
Matrices :
M1 : S1+S2+S3+S4+S5+S6
M2 : S1+S2+S3+S4+S7+S8
M3 : S1+S2+S3+S4+S9+S10
M4 : S1+S2+S3+S5+S7+S9
M5 : S1+S2+S3+S5+S8+S10
M6 : S1+S2+S3+S6+S8+S9
M7 : S1+S2+S3+S6+S7+S10
M8 : S4+S5+S7+S8+S9+S10
M9 : S4+S6+S7+S8+S9+S10
M10 : S5+S6+S7+S8+S9+S10
BET TABLE (21 no.)
----------------
x= no. corespunzator matricilor
COST PROFIT
- x=1 21 36-21=15
- x=2 42 72-63=9
(63)
- x=5 105 180-168=12
(168)
- x=12 252 432-420=12
(420)
- x=29 609 1044-1029=15
(1029)
- x=69 1449 2484-2478=6
(2478)
----------------------------------- CASINO LIMIT X=100
HOW TO PLAY ?
- jucati numai jetoane mici (ex. 10 bani, 1 cent, etc). JUCATI RESPONSABIL ! Metodele prezentate sunt ‘’extra-income’’, nu sunt metode de IMBOGATIRE !
- fiecare matrice joaca independent, conform TABLE;
- modul de joc : ‘’martingale’’ (matrici opuse !) ; ultimul no.extras(LAST) va apartine unei sub-matrici S(i). Se vor juca matricile care nu contin sub-matricea S(i).
{-Play only small tokens (e.g. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! The methods presented are ' ' extra-income ' ', there are no methods to enrich!
-Each matrix plays independently, according to BET TABLE;
-game mode: ' ' martingale ' ' (opposite matrices!); The last No. Extract (LAST) will belong to a sub-matrix S (i). The matrices that does not contain the sub-matrix S (i) will be played.}
{-Jouer uniquement les petits jetons (p. ex. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! Les méthodes présentées sont ' extra-revenu ', il n'y a pas de méthodes à enrichir!
-Chaque matrice joue indépendamment, selon BET TABLE;
-mode jeu: ' martingale ' (en face des matrices!); Le dernier Extrait No. (LAST) appartiendra à une sous-matrice S (i). Les matrices qui ne contiennent pas la sous-matrice S (i) seront jouées.}
- pentru ca softul casinoului are ‘’prostul’’ obicei de a dubla, tripla - ultimul numar (LAST), trebuie jucat si acest numar ;
- se adauga si no.aditional (36) ;
- matricile “castigatoare” (dar active !), se initializeaza pe pos.1 (x=1) ;
- daca SUMA PROFIT >0, toate matricile active se aduc pe pos.1 (x1) si se incepe o noua sesiune (NEW).
- la un profit care vi se pare rezonabil, folositi metoda SCALPING (taie motzul si fugi !)
- ATENTIE la numarul ZERO !
{-Because the casino software has the ' ' Fool ' ' habit of double, triple-The last number (LAST), the number must be played;
-Add and no additional (36);
-the "winning" matrices (but active!), initializes on pos.1 (x = 1);
-If the PROFIT amount > 0, all active matrices are brought to Pos. 1 (x1) and start a new session (NEW).
-At a profit that you find reasonable, use the SCALPING method (cut … and run!)
-ATTENTION to number ZERO!}
{-Parce que le logiciel de casino a l'habitude ' ' Fool ' ' de double, triple-Le dernier numéro (LAST), le nombre doit être joué;
-Ajouter et pas d'autres (36);
-les matrices "gagnantes" (mais actives!), paraphé sur pos. 1 (x1);
-Si le montant de profit> 0, toutes les matrices actives sont apportées à pos. 1 (x1) et commencent une nouvelle session (NEW).
-À un profit que vous trouvez raisonnable, utilisez la méthode SCALPING (couper … et courir!)
-ATTENTION au numéro ZERO!}
RECOMANDARE : la profit de 30-40 x (bet=1), parasiti jocul, asteptati si reveniti cu o noua sesiune de lucru.
{ RECOMMENDATION: At profit of 30-40 x (bet = 1), leave the game, wait and return with a new work session.}
{ RECOMMANDATION: Au profit de 30-40 x (bet=1), quitter le jeu, attendre et revenir avec une nouvelle session de travail.}
EX.(E.G.)
|->NEW |->NEW
SPIN 1. 2. | 3. | 4.
M1 (-) (-) | (-) | -
M2 - (x1) | (-) | -
M3 - (x1) | (-) | -
M4 - (x1) | - | x1
M5 - (x1) | - | x1
M6 (-) (-) | - | x1
M7 (-) (-) | - | x1
M8 - x1 | (x1) | -
M9 (-) - | (x1) | -
M10 (-) - | x1 | x1
- LAST=21 E S6 (M1,M6,M7,M9,M10)
- Play : 1xM2+1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=3+LAST(21)=3+ZERO=3
LAST=3 E S1 (M1-M7) -profit=30 (all active matrices on pos.1 – NEW)
- Play : 1xM8+1xM9+1xM10+No(36)=2+LAST(3)=2+ZERO=2
LAST=14 E S4 (M1,M2,M3,M8,M9) - profit=32 (NEW)
VAR. II
=====
Cu step 3, ordinea celor 10 sub-matrici ar fi : S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8 :
{ With step 3, the order of the 10 sub-matrices would be: S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8:}
{ À l'étape 3, l'ordre des 10 sous-matrices serait : S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8 :}
ZERO
0
0
============
| 1 | 2 | 3 | S1 : 1-2-3
----------------------
| 4 | 5 | 6 | S4 : 4-5-6-7
---------------------
| 7 | 8 | 9 | S7 : 8-9-10
----------------------
| 10 | 11 | 12 | S10 : 11-12-13-14
============
| 13 | 14 | 15 |
----------------------
| 16 | 17 | 18 | S3 : 15-16-17
----------------------
| 19 | 20 | 21 | S6 : 18-19-20-21
----------------------
| 22 | 23 | 24 | S9 : 22-23–24
============
| 25 | 26 | 27 | S2 : 25-26-27-28
----------------------
| 28 | 29 | 30 | S5 : 29-30-31
----------------------
| 31 | 32 | 33 | S8 : 32-33-34-35
----------------------
| 34 | 35 | 36 | (add.no.) : 36
============
Desfasurare grafica : { Graphical deployment} { Déploiement graphique}
S1 S2 S3 S4 S5 S6 S7 S8 S9 S10
- o o o o - - - - - -
- - - o o o o - - - -
- - - - - o o o o - -
- - - - - - - o o o o
- o o - - - - - - o o
Matrices :
M1 (S1+S2+S3+S4) : 1-2-3 // 25-26-27-28 // 15-16-17 // 4-5-6-7 (14 no.)
{1-2-3-4-5-6-7-15-16-17-25-26-27-28}
M2 (S3+S4+S5+S6) : 15-16-17 // 4-5-6-7 //29-30-31 // 18-19-20-21 (14 no.)
{4-5-6-7-15-16-17-18-19-20-21-29-30-31}
M3 (S5+S6+S7+S8) : 29-30-31 // 18-19-20-21 // 8-9-10 // 32-33-34-35 (14 no.)
{8-9-10-18-19-20-21-29-30-31-32-33-34-35}
M4 (S7+S8+S9+S10) : 8-9-10 // 32-33-34-35 // 22-23-24 // 11-12-13-14 (14 no.)
{8-9-10-11-12-13-14-22-23-24-32-33-34-35}
M5 (S9+S10+S1+S2) : 22-23-24 // 11-12-13-14 // 1-2-3 // 25-26-27-28 (14 no.)
{1-2-3-11-12-13-14-22-23-24-25-26-27-28}
Representation :
M1 M2 M3
ZERO ZERO ZERO
0 0 0
============ ============ ============
| 1 | 2 | 3 | | | | | | | | |
--(x)---(x)---(x)-- --------------------- ----------------------
| 4 | 5 | 6 | | 4 | 5 | 6 | | | | |
--------------------- --(x)---(x)---(x)-- ---------------------
| 7 | | | | 7 | | | | | 8 (x) 9 |
--(x)---------------- --------------------- --(x)---------------
| | | | | | | | | 10 | | |
============ =========(x)= ============
| | (x)15 | | | | 15 | | | | |
--------------------- --------------------- ----------------------
| 16(x)17 | | | 16 | 17 | 18 | | | | 18 |
--------------------- --(x)---(x)---(x)-- -----------------(x)--
| | | | | 19 | 20 | 21 | | 19(x)20 | 21 |
--------------------- --------------------- ---------------------
| | | | | | | | | | | |
============ ============ ============
| 25 | 26 | 27 | | | | | | | | |
--(x)---(x)---(x)-- --------------------- ----------------(x)--
| 28 | | | | | 29(x)30 | | (x)29 | 30 |
--------------------- --(x)--------------- ----------------------
| | | | | 31 | | | | 31 | 32 | 33 |
--------------------- --------------------- --(x)---(x)----(x)--
| | (x) | | | (x) | | 34 | 35 | |
============ ============ ============
M4 M5
ZERO ZERO
0 0
============ ============
| | | | | 1 (x) 2 | 3 |
--------------------- ---------------(x)--
| | | | | | | |
--------------------- ---------------------
| | 8 | 9 | | | | |
--(x)---(x)---(x)-- ---------------------
| 10 | 11 | 12 | | | 11 | 12 |
============ =(x)==(x)==(x)=
| 13(x)14 | | | 13 | 14 | |
--------------------- ---------------------
| | | | | | | |
--------------------- ---------------------
| | | | | | | |
--(x)---(x)----(x)-- ---------------------
| 22 | 23 | 24 | | 22 | 23 | 24 |
============ =(x)==(x)==(x)=
| | | | | 25 | 26 | 27 |
--------------------- ---------------------
| | | | | 28 | | |
--------------------- --(x)---------------
| | 32(x)33 | | | | |
--------------------- ----------------(x)--
| 34(x)35 | | | | | |
============ ============
BET TABLE (14 no.)
----------------
COST PROFIT
- x=1 14 36-14=22 9. x=36 504 1296-1274=22
- x=1 14 36-28=8 (1274)
(28) 10. x=58 812 2088-2086=2
- x=2 28 72-56=16 (2086)
(56) 11. x=95 1330 3420-3416=4
- x=3 42 108-98=10 (3416)
(98) ----------------------------------
- x=5 70 180-168=12 CASINO LIMIT X=100
(168)
- x=8 112 288-280=8
(280)
- x=13 182 468-462=6
(462)
- x=22 308 792-770=22
(770)
HOW TO PLAY ?
1) – MODE 1 – (intreg) (whole)
- mod de lucru : “m artingale” (matrici opuse);
- fiecare matrice lucreaza independent, conform BET TABLE ;
- la SUMA PROFIT>0, toate matricile active se reseteaza pe pos.1(x1)-BET ;
- se adauga No(36) – ca numar aditional, ultimul LAST si ZERO.
{-Working mode: "Martingale" (opposite matrices);
-Each matrix works independently according to BET TABLE;
-At the PROFIT amount > 0, all active matrices is reset on pos. 1 (x1)-BET;
-Add No (36) – as an additional number, last LAST and ZERO.}
{-Mode de travail: "Martingale" (matrices opposées);
-Chaque matrice fonctionne indépendamment selon BET TABLE;
-Au montant profit> 0, toutes les matrices actives sont réinitialisées sur pos. 1 (x1)-BET;
-Ajouter No (36) - comme un nombre supplémentaire, dernier LAST et ZERO.}
EX.(E.G.)
|->NEW
|->NEW
SPIN 1. 2. 3. 4. | 5. 6.
M1 (-) (-) (-) (-) - x1
M2 (-) (-) (-) (-) (-) -
M3 - x1 x1 x2 (x1) -
M4 - x1 x1 x2 x1 x1
M5 - x1 x1 x2 x1 x1
- LAST=5 E M1,M2
- Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(5)=2+ZERO=2 ; LAST=15 E M1,M2
- Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(15)=2+ZERO=2 ; LAST=15 E M1,M2
- Play : 2xM3+2xM4+2xM5+No(36)=4+LAST(15)=4+ZERO=4 ;
LAST=15 E M1,M2 – profit=24 (all active matrices on pos.1 (x1)- NEW session)
- Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(15)=2+ZERO=2 ; LAST=29 E M2,M3
- Play : 1xM1+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(29)=2+ZERO=2 ; LAST=36 – profit=36
2) – MODE 2 – half
- se joaca pozitiile notate cu (x)-INSIDE;
- serii de numere : - se incepe cu (1xM1+ZERO=1) si se continua – secvential – cu urmatoarele matrici. Matricile care pierd, se dubleaza.
- mod de lucru : cicling.
{- play the positions denoted with (x)-INSIDE;
- series of numbers: - it starts with (1xM1 + ZERO = 1) and continues – sequential – with the following matrices. The matrices that loses, doubles.
- working mode: cicling.}
{- jouer les positions dénotées avec (x)-INSIDE;
- série de nombres: - il commence par (1xM1+ ZERO= 1) et se poursuit - séquentiel - avec les matrices suivantes. Les matrices qui perds, double.
- mode de travail : cicling.}
EX.(E.G.)
SPIN 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
M1 (x1) (x1) -
M2 - (x1) - x1
M3 - (x1) -
M4 - x1 (x2)
M5 - x1 (x2)
- Play : 1xM1+ZERO=1 ; LAST=28 E M1 – profit=7
- Play : 1xM2+ZERO=1 ; LAST=29 E M2 – profit=14
- Play : 1xM3+ZERO=1 ; LAST=7 E M3 – profit=22
- Play : 1xM4+ZERO=1 ; LAST=26
- Play : 2xM4+1xM5+ZERO=1 ; LAST=8 E M4 - profit=20
- Play : 2xM5+1xM1+ZERO=1 ; LAST=26 E M1,M5 – profit=43
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