ROULETTE 19

ROULETTE 19 (INSIDE)
***********
(DRAGU’s  method)

O alta divizare a sirului natural de 36 no. , ar fi impartirea in 10 submatrici (altenant 3no-4no), cu numar additional (36)  :

{ Another division of the natural grid of 36 No., would be the division in 10 submatrices (altenant 3no-4no), with additional number (36):}

{ Une autre division de la grille naturelle de 36 No., serait la division en 10 sous-matrices (altenant 3no-4no), avec un numéro supplémentaire (36):}

VAR. I
====

         ZERO
             0                
============
|   1   |   2   |   3   |                 S1  :  1-2-3
----------------------      
|   4   |   5   |   6   |                 S2  :  4-5-6-7
----------------------
|   7   |   8   |   9   |                 S3  :  8-9-10
----------------------
|  10  |  11  |  12  |                 S4  :  11-12-13-14
============
|  13  |  14  |  15  |
----------------------
|  16  |  17  |  18  |                 S5  :  15-16-17
----------------------
|  19  |  20  |  21  |                 S6  :  18-19-20-21
----------------------
|  22  |  23  |  24  |                 S7  :  22-23–24
============
|  25  |  26  |  27  |                 S8  :  25-26-27-28
----------------------
|  28  |  29  |  30  |                 S9  :  29-30-31
----------------------
|  31  |  32  |  33  |               S10  :  32-33-34-35
----------------------
|  34  |  35  |  36  |                (add.no.)  :  36
============

Desfasurare grafica :      { Graphical deployment}     { Déploiement graphique}

             S1    S2    S3    S4    S5    S6    S7    S8    S9    S10
  1.    o      o       o      o      o      o       -      -      -       -
  2.    o      o       o      o      -       -      o      o      -       -
  3.    o      o       o      o      -       -      -       -      o      o
  4.    o      o       o      -      o      -       o      -      o       -
  5.    o      o       o      -      o      -       -       o     -       o
  6.    o      o       o      -      -      o       -      o      o       -
  7.    o      o       o      -      -      o      o       -      -       o
  8.    -       -       -      o      o      -      o      o      o       o
  9.    -       -       -      o      -      o      o      o      o       o
  10.    -       -       -      -      o      o      o      o      o       o

Matrices :
                 M1    :   S1+S2+S3+S4+S5+S6
                 M2    :   S1+S2+S3+S4+S7+S8
                 M3    :   S1+S2+S3+S4+S9+S10
                 M4    :   S1+S2+S3+S5+S7+S9
                 M5    :   S1+S2+S3+S5+S8+S10
                 M6    :   S1+S2+S3+S6+S8+S9
                 M7    :   S1+S2+S3+S6+S7+S10
                 M8    :   S4+S5+S7+S8+S9+S10
                 M9    :   S4+S6+S7+S8+S9+S10
                 M10  :    S5+S6+S7+S8+S9+S10

BET TABLE  (21 no.)
----------------
x= no. corespunzator matricilor
                            COST                 PROFIT
  1. x=1              21                    36-21=15
  2. x=2              42                    72-63=9
                              (63)
  1. x=5             105                  180-168=12
                             (168)
  1. x=12           252                  432-420=12
                             (420)
  1. x=29           609              1044-1029=15
                            (1029)
  1. x=69           1449            2484-2478=6
                           (2478)
-----------------------------------   CASINO  LIMIT   X=100


HOW TO PLAY ?
- jucati numai jetoane mici (ex. 10 bani, 1 cent, etc). JUCATI RESPONSABIL ! Metodele prezentate sunt ‘’extra-income’’, nu sunt metode de IMBOGATIRE !
- fiecare matrice joaca independent, conform TABLE;
- modul de joc : ‘’martingale’’ (matrici opuse !) ; ultimul no.extras(LAST) va apartine unei sub-matrici S(i). Se vor juca matricile care nu contin sub-matricea S(i).
{-Play only small tokens (e.g. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! The methods presented are ' ' extra-income ' ', there are no methods to enrich!
-Each matrix plays independently, according to BET TABLE;
-game mode: ' ' martingale ' ' (opposite matrices!); The last No. Extract (LAST) will belong to a sub-matrix S (i). The matrices that does not contain the sub-matrix S (i) will be played.}
{-Jouer uniquement les petits jetons (p. ex. 10 Bani, 1 cent, etc.). PLAY RESPONSIBLY! Les méthodes présentées sont ' extra-revenu ', il n'y a pas de méthodes à enrichir!
-Chaque matrice joue indépendamment, selon BET TABLE;
-mode jeu: ' martingale ' (en face des matrices!); Le dernier Extrait No. (LAST) appartiendra à une sous-matrice S (i). Les matrices qui ne contiennent pas la sous-matrice S (i) seront jouées.}

- pentru ca softul casinoului are ‘’prostul’’ obicei de a dubla, tripla - ultimul numar (LAST), trebuie jucat si acest numar ;
- se adauga si no.aditional (36) ;
- matricile “castigatoare”  (dar active !), se initializeaza pe pos.1 (x=1) ;
- daca SUMA PROFIT >0, toate matricile active se aduc pe pos.1 (x1) si se incepe o noua sesiune (NEW).
 - la un profit care vi se pare rezonabil, folositi metoda SCALPING (taie motzul si fugi !)
- ATENTIE la numarul ZERO !
{-Because the casino software has the ' ' Fool ' ' habit of double, triple-The last number (LAST), the number must be played;
-Add and no additional (36);
-the "winning" matrices (but active!), initializes on pos.1 (x = 1);
-If the PROFIT amount > 0, all active matrices are brought to Pos. 1 (x1) and start a new session (NEW).
 -At a profit that you find reasonable, use the SCALPING method (cut … and run!)
-ATTENTION to number ZERO!}
{-Parce que le logiciel de casino a l'habitude ' ' Fool ' ' de double, triple-Le dernier numéro (LAST), le nombre doit être joué;
-Ajouter et pas d'autres (36);
-les matrices "gagnantes" (mais actives!), paraphé sur pos. 1 (x1);
-Si le montant de profit> 0, toutes les matrices actives sont apportées à pos. 1 (x1) et commencent une nouvelle session (NEW).
 -À un profit que vous trouvez raisonnable, utilisez la méthode SCALPING (couper … et courir!)
-ATTENTION au numéro ZERO!}

RECOMANDARE : la profit de 30-40 x (bet=1), parasiti jocul, asteptati si reveniti cu o noua sesiune de lucru.
{ RECOMMENDATION: At profit of 30-40 x (bet = 1), leave the game, wait and return with a new work session.}
{ RECOMMANDATION: Au profit de 30-40 x (bet=1), quitter le jeu, attendre et revenir avec une nouvelle session de travail.}

EX.(E.G.)
                           |->NEW     |->NEW
SPIN     1.      2.   |         3.    |            4.
M1       (-)     (-)   |        (-)    |            -
M2        -      (x1) |        (-)    |            -
M3        -      (x1) |        (-)    |            -
M4        -      (x1) |          -     |           x1
M5        -      (x1) |          -     |           x1
M6       (-)     (-)   |          -     |           x1
M7       (-)     (-)   |          -     |           x1
M8        -       x1   |        (x1)  |           -
M9       (-)      -     |        (x1)  |           -
M10     (-)      -     |         x1    |          x1

  1. LAST=21 E  S6  (M1,M6,M7,M9,M10)
  2. Play : 1xM2+1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=3+LAST(21)=3+ZERO=3
    LAST=3  E  S1 (M1-M7)   -profit=30 (all active matrices on pos.1 – NEW)
  1. Play : 1xM8+1xM9+1xM10+No(36)=2+LAST(3)=2+ZERO=2
    LAST=14  E  S4 (M1,M2,M3,M8,M9)  - profit=32 (NEW)

VAR. II
=====
Cu step 3, ordinea celor 10 sub-matrici ar fi :  S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8 :

{ With step 3, the order of the 10 sub-matrices would be: S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8:}

{ À l'étape 3, l'ordre des 10 sous-matrices serait : S1-S4-S7-S10-S3-S6-S9-S2-S5-S8 :}

         ZERO
             0                
============
|   1   |   2   |   3   |                 S1  :  1-2-3
----------------------      
|   4   |   5   |   6   |                 S4  :  4-5-6-7
---------------------
|   7   |   8   |   9   |                 S7  :  8-9-10
----------------------
|  10  |  11  |  12  |               S10  :  11-12-13-14
============
|  13  |  14  |  15  |
----------------------
|  16  |  17  |  18  |                 S3  :  15-16-17
----------------------
|  19  |  20  |  21  |                 S6  :  18-19-20-21
----------------------
|  22  |  23  |  24  |                 S9  :  22-23–24
============
|  25  |  26  |  27  |                 S2  :  25-26-27-28
----------------------
|  28  |  29  |  30  |                 S5  :  29-30-31
----------------------
|  31  |  32  |  33  |                 S8  :  32-33-34-35
----------------------
|  34  |  35  |  36  |                (add.no.)  :  36
============

Desfasurare grafica :      { Graphical deployment}     { Déploiement graphique}

              S1     S2      S3     S4     S5     S6     S7     S8     S9     S10
  1.     o       o         o       o       -        -        -       -       -        -
  2.     -        -         o       o       o       o        -       -       -        -
  3.     -        -         -        -       o       o       o        o      -        -
  4.     -        -         -        -       -        -       o        o      o       o
  5.     o       o         -        -        -       -        -        -      o       o

Matrices :
                M1 (S1+S2+S3+S4)    :   1-2-3 // 25-26-27-28 // 15-16-17 // 4-5-6-7   (14 no.)
                                                             {1-2-3-4-5-6-7-15-16-17-25-26-27-28}
                M2 (S3+S4+S5+S6)    :   15-16-17 // 4-5-6-7 //29-30-31 // 18-19-20-21  (14 no.)
                                                             {4-5-6-7-15-16-17-18-19-20-21-29-30-31}
                M3 (S5+S6+S7+S8)    :   29-30-31 // 18-19-20-21 // 8-9-10 // 32-33-34-35  (14 no.)
                                                             {8-9-10-18-19-20-21-29-30-31-32-33-34-35}
                M4 (S7+S8+S9+S10)  :   8-9-10 // 32-33-34-35 // 22-23-24 // 11-12-13-14  (14 no.)
                                                             {8-9-10-11-12-13-14-22-23-24-32-33-34-35}
                M5 (S9+S10+S1+S2)  :   22-23-24 // 11-12-13-14 // 1-2-3 // 25-26-27-28  (14 no.)
                                                             {1-2-3-11-12-13-14-22-23-24-25-26-27-28}

Representation :

M1                                              M2                                             M3
          ZERO                                          ZERO                                         ZERO       
              0                                                 0                                                0            
============                    ============                   ============
|    1  |   2   |   3   |                    |        |        |        |                   |        |         |       |
--(x)---(x)---(x)--                     ---------------------                    ----------------------       
|   4   |   5   |   6   |                    |   4   |   5   |   6   |                   |        |         |       |
---------------------                     --(x)---(x)---(x)--                    ---------------------
|   7   |        |        |                    |   7   |        |        |                   |        |   8  (x) 9  |
--(x)----------------                    ---------------------                    --(x)---------------
|        |        |        |                    |        |        |        |                   |  10  |         |       | 
============                    =========(x)=                   ============
|        |      (x)15  |                    |        |        |  15  |                   |        |         |       |
---------------------                     ---------------------                   ----------------------
|  16(x)17  |        |                    |  16  |  17  |  18  |                   |        |         |  18 |
---------------------                     --(x)---(x)---(x)--                   -----------------(x)--
|        |        |        |                    |  19  |  20  |  21  |                   |  19(x)20   |  21 |
---------------------                     ---------------------                    ---------------------
|        |        |        |                    |        |        |        |                   |        |         |       |
============                    ============                   ============
|  25  |  26  |  27  |                    |        |        |        |                   |        |         |       |
--(x)---(x)---(x)--                     ---------------------                    ----------------(x)--
|  28  |        |        |                    |        |  29(x)30  |                   |      (x)29   |  30 |
---------------------                     --(x)---------------                    ----------------------
|        |        |        |                    |  31  |        |        |                   |  31  |  32   |  33 |
---------------------                      ---------------------                   --(x)---(x)----(x)--
|        |      (x)      |                    |        |      (x)      |                    |  34  |  35   |       |
============                    ============                   ============ 

M4                                              M5
            ZERO                                       ZERO                  
              0                                                0                            
============                    ============   
|        |        |        |                    |   1 (x) 2   |   3   |   
---------------------                     ---------------(x)--         
|        |        |        |                    |        |        |        |   
---------------------                     ---------------------  
|        |   8   |   9   |                    |        |        |        |   
--(x)---(x)---(x)--                     ---------------------  
|  10  |  11  |  12  |                    |        |  11  |  12  |    
============                    =(x)==(x)==(x)=   
|  13(x)14  |        |                    |  13  |  14  |        |   
---------------------                     --------------------- 
|        |        |        |                    |        |        |        |  
---------------------                     --------------------- 
|        |        |        |                    |        |        |        |  
--(x)---(x)----(x)--                    --------------------- 
|  22  |  23  |  24  |                   |  22  |  23  |  24  |  
============                    =(x)==(x)==(x)=  
|        |        |        |                    |  25  |  26  |  27  |   
---------------------                     ---------------------  
|        |        |        |                    |  28  |        |        |   
---------------------                     --(x)---------------  
|        |  32(x)33  |                    |        |        |        |   
---------------------                     ----------------(x)-- 
|  34(x)35  |        |                    |        |        |        |   
============                    ============    


BET TABLE (14 no.)
----------------
                           COST               PROFIT
  1. x=1            14                  36-14=22                  9.  x=36            504         1296-1274=22
  2. x=1            14                  36-28=8                                       (1274)
                             (28)                                             10.  x=58            812          2088-2086=2
  1. x=2            28                  72-56=16                                     (2086)
                             (56)                                             11.  x=95          1330          3420-3416=4
  1. x=3            42                 108-98=10                                    (3416)
                             (98)                                              ----------------------------------
  1. x=5             70                  180-168=12           CASINO LIMIT  X=100
                            (168)
  1. x=8            112                288-280=8
                            (280)
  1. x=13          182                468-462=6
                             (462)
  1. x=22          308                 792-770=22
                             (770)

HOW TO PLAY ?
1) – MODE 1 – (intreg)  (whole)
- mod de lucru : “m artingale” (matrici opuse);
- fiecare matrice lucreaza independent, conform BET TABLE ;
- la SUMA PROFIT>0, toate matricile active se reseteaza pe pos.1(x1)-BET ;
- se adauga No(36) – ca numar aditional, ultimul LAST si ZERO.
{-Working mode: "Martingale" (opposite matrices);
-Each matrix works independently according to BET TABLE;
-At the PROFIT amount > 0, all active matrices is reset on pos. 1 (x1)-BET;
-Add No (36) – as an additional number, last LAST and ZERO.}
{-Mode de travail: "Martingale" (matrices opposées);
-Chaque matrice fonctionne indépendamment selon BET TABLE;
-Au montant profit> 0, toutes les matrices actives sont réinitialisées sur pos. 1 (x1)-BET;
-Ajouter No (36) - comme un nombre supplémentaire, dernier LAST et ZERO.}

EX.(E.G.)
                                         |->NEW
SPIN      1.    2.     3.     4.   |        5.     6.
M1        (-)   (-)    (-)    (-)            -      x1
M2        (-)   (-)    (-)    (-)           (-)     -
M3         -     x1    x1    x2          (x1)    -
M4         -     x1    x1    x2           x1    x1
M5         -     x1    x1    x2           x1    x1

  1. LAST=5 E  M1,M2
  2. Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(5)=2+ZERO=2 ; LAST=15  E  M1,M2
  3. Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(15)=2+ZERO=2 ; LAST=15 E  M1,M2
  4. Play : 2xM3+2xM4+2xM5+No(36)=4+LAST(15)=4+ZERO=4 ;
     LAST=15  E  M1,M2 – profit=24 (all active matrices on pos.1 (x1)- NEW session)
  1. Play : 1xM3+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(15)=2+ZERO=2 ; LAST=29 E  M2,M3
  2. Play : 1xM1+1xM4+1xM5+No(36)=2+LAST(29)=2+ZERO=2 ; LAST=36 – profit=36

2) – MODE 2 – half
- se joaca pozitiile notate cu (x)-INSIDE;
- serii de numere : - se incepe cu (1xM1+ZERO=1) si se continua – secvential – cu urmatoarele matrici. Matricile care pierd, se dubleaza.
- mod de lucru : cicling.

{- play the positions denoted with (x)-INSIDE;
- series of numbers: - it starts with (1xM1 + ZERO = 1) and continues – sequential – with the following matrices. The matrices that loses, doubles.
- working mode: cicling.}

{- jouer les positions dénotées avec (x)-INSIDE;
- série de nombres: - il commence par (1xM1+ ZERO= 1) et se poursuit - séquentiel - avec les matrices suivantes. Les matrices qui perds, double.
- mode de travail : cicling.}

EX.(E.G.)
SPIN      1.      2.      3.      4.      5.      6.      7.
M1       (x1)                                       (x1)    -
M2         -      (x1)                                -      x1
M3                  -      (x1)                                -
M4                            -      x1    (x2)
M5                                    -       x1    (x2)

  1. Play : 1xM1+ZERO=1 ; LAST=28  E  M1 – profit=7
  2. Play : 1xM2+ZERO=1 ; LAST=29  E  M2 – profit=14
  3. Play : 1xM3+ZERO=1 ; LAST=7  E  M3 – profit=22
  4. Play : 1xM4+ZERO=1 ; LAST=26
  5. Play : 2xM4+1xM5+ZERO=1 ; LAST=8  E  M4  - profit=20
  6. Play : 2xM5+1xM1+ZERO=1 ; LAST=26  E  M1,M5 – profit=43

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